Min väg mot yrkes-VM i omvårdnad!

Landslagsträff nr 2

Kategori: Allmänt

Den hemliga landslagsträffen slutade i Vemdalen. Det var en fantastisk helg. Torsdagen var mer eller mindre bara resdag med middag på kvällen. Fredagen började vi med mentalträning, och fortsatte med hela resans höjdpunkt, vi fick åka SKOTER!!! Den känslan av att man bara flyger fram, det var bland det roligaste jag har gjort. På kvällen vart det middag igen. På lördagsmorgonen så hade vi mediaträning, så nu har jag fått tips om hur man gör en intervju, hoppas man kan lyckas nästa gång man utsätts för det då, så att jag inte säger massa tröga saker igen,( har visst en tendens att säga massa tröga saker har jag märkt, hahaha). Sedan fick vi köra en tävling, när man skulle utföra massa uppdrag. på kvällen fick vi sedan åka upp till toppstugan på fondue, supermysigt! bara en brasa och tända ljus! på söndagen var det dags att åka hem igen. 
 
sammanfattningsvis, det är en fantastiskt gäng det där yrkeslandslaget, att åka skoter är superkul :D, och sist men inte minst, Sverige är svinlångt, och jag var bara på mitten. 
 
 
Kommentera inlägget här: